Eilie - Zakelijke telefonie en Internet

Eilie volop in beweging!

De ontwikkelingen binnen digitale communicatie gaan snel. Niet alleen op het gebied van telefonie, maar ook realtime oplossingen voor contact en aftersales spelen een steeds relevantere rol voor bedrijven en overheidsinstellingen. De doelgroep verwacht de meest optimale digitale communicatiemix. De experts van Eilie volgen nauwlettend de digitale trends en vertalen deze naar nieuwe diensten voor haar klanten.

Eilie: flexibel team van digitale communicatie experts

“De afgelopen twee jaar hebben we binnen Eilie een flinke koerswijziging ingezet. Van een traditioneel telecombedrijf zijn we doorgegroeid naar een flexibel team van digitale communicatie experts”, geeft Iebele Otten, directeur van Eilie aan. “Doordat we onze focus deels hebben verlegd kunnen we bedrijven en overheidsinstellingen een veel breder palet aan innovatieve digitale oplossingen presenteren. We zien nu dat steeds meer bedrijven en instellingen kennis maken met onze innovatiekracht. We gaan daarin overigens heel ver, als de klant een oplossing vraagt die niet beschikbaar is dan gaan we op onderzoek uit. In deze nieuwsbrief kunt u bijvoorbeeld lezen welke unieke digitale telefonie-oplossing we op deze manier hebben gerealiseerd binnen Lextone Legal Services.”

Trend: non-verbale online communicatie

“De eindklant staat bij ons altijd centraal, deze eindklant is veeleisend en best wel verwend door de digitale communicatietools die ze gebruiken op social media. Zij verwachten dat bedrijven en instellingen dezelfde tools en service bieden binnen hun digitale communicatie. We zien heel duidelijk dat non-verbale online communicatie steeds belangrijker wordt. Klanten willen zien en ervaren wie de webshop runt, burgers willen direct én zichtbaar digitaal contact hebben met lokale overheidsinstellingen. Deze trend vormde voor ons de basis om WeSeeDo ontwikkelen. Door verbaal en non-verbaal met de klant in contact te komen onderscheiden bedrijven en instellingen zich. Zo wordt er nog meer value en rendement uit klantcommunicatie gegenereerd. De gemeente Groningen heeft vorig jaar bijvoorbeeld al kennisgemaakt met WeSeeDo. Heeft u ook interesse? Of wilt u eens sparren met één van onze digitale communicatie experts? Neem gerust contact met ons op!