Eilie - Zakelijke telefonie en Internet

Loes is minder tijd kwijt aan mobiele telefonie

Deze maand een interview met een van onze nieuwe klanten: Loes Timmermans, office manager bij Jansen Huybregts uit Eindhoven. Zij vertelt ons waarom zij ons heeft beoordeeld met een dikke 8!

 

Jansen Huybregts is actief in onderhoud en renovatie van vastgoed. Vanuit 14 vestigingen in het land zijn dagelijks zo’n 270 medewerkers actief om ruim 90.000 opdrachten per jaar uit te voeren. De onderhoud- en renovatie medewerkers van Jan Huybregts zijn werkzaam door heel het land. Goede telefonische bereikbaarheid met een goede landelijke dekking is dan ook cruciaal.

“De grote providers vertellen je om vooral niet over te stappen. We zagen er dan ook gigantisch tegenop om de mobiele nummers van al onze medewerkers te porteren, maar we zijn blij dat we die stap genomen hebben. Het bleek voor ons een gouden greep te zijn.

Tijdens onze oriëntatie naar een nieuwe mobiele telefonie abonnement voor al onze medewerkers hebben we bij een drietal grote partijen een offerte aanvraag gedaan en de voorstellen met elkaar vergeleken. Onze keuze voor Eilie was op basis van prijs en het goede gevoel wat we hadden bij de gesprekken met Iebele Otten, directeur van Eilie. In de begeleiding en uitvoering hadden we het meest contact met Bettina Lamain. De implementatie en begeleiding van het overzetten van de mobiele abonnementen zijn we uiterst tevreden over.

We zijn dan ook zeer tevreden over Eilie’s producten en haar persoonlijke en proactieve dienstverlening. Ik ben nu minder tijd aan kwijt aan het beheer van de mobiele telefonie, dus dat is voor mij al helemaal top en kan ik me richten op andere werkzaamheden. Ik ben super tevreden en geef Eilie dan ook een dikke 8! En of ik Eilie zou aanbevelen bij onze zakelijke relaties? Jazeker!”

Kijk hier voor onze overige referenties